Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne  v lasti podjetja LIBERI, trgovina in storitve, Petra Zajec s.p. , so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Podatki o podjetju

  • LIBERI, trgovina in storitve, Petra Zajec s.p.
  • Naslov: Vodnikova ulica 8, 8250 Brežice
  • Davčna št. SI 91245508
  • Matična št.: 8514950000
  • TRR: IBAN SI56 0237 3026 3192 261 (Nova ljubljanska banka)
  • EMAIL: info@gnetko.si
  • TELEFON: 031544986
  • Vpis v register: 01.10.2019 številka: 316-10-03021-2019/2  (AJPES, izpostava Novo mesto)

Uporabnika spletne trgovine Gnetko.si (v nadaljevanju kupec) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino Gnetko.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje LIBERI, trgovina in storitve, Petra Zajec s.p., (v nadaljevanju »Trgovina«).

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:

  1. Identiteto trgovine (ime in sedež podjetja, številka registra);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Nakup

Za uspešen nakup kupec ne potrebuje registracije. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke, telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Kupec prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupec jih ima možnost preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče se smatra, da se kupec strinja z nakupom.

Registracija 

Z registracijo na www.gnetko.si postanete član Gnetko.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca enako. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Gnetko.si ažurirajo in spreminja pogosto in hitro. Ker nismo davčni zavezanci, cene ne vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestili o morebitnih spremembah, ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Trgovina si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča plačevanje na več načinov: 

  1. z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije;
  2. po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  3. s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko aplikacije Braintree. 
  4. Preko Sistema PayPal

Dostava

  1. Vsi dostavni stroški so navedeni ob koncu nakupa. Poštnino krije kupec. Inofrmacije o ceni: Aktualni cenik
  2. Stroški dostave so v primeru dostavne službe Pošte Slovenije odvisni od teže paketa, zaračunajo se po aktualnem ceniku. Pri naročilu po povzetju vam dodatno zaračunamo 2€ (provizija Pošte Slovenije). Poštnina se ob naročilu samodejno prišteje pred zaključkom naročila.
  3. Trgovina si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno / stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
  4. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
  5. Čas dostave: Naročeno blago je pripravljeno in odpremljeno v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme blaga ne izvaja. V primeru da naročenega izdelka ni na zalogi, bo trgovina tem obvestila kupca po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila.
  6. Vse dodatne informacije kupec lahko dobi na info@gnetko.si.

Račun

Trgovina ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kode za popust

Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Želene artikle doda v košarico. Na zaključku blagajne v okence PROMOCIJSKI KUPONI kupec vpiše kodo za popust in klikne gumb potrdi. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko kupec vpiše kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati..

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.gnetko.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemom.

3. Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali plačilno kartico.

4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ZAKLJUČI NAKUP’. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno dobi uporabnik na elektronski naslov potrdilo o naročilu.

Gnetko.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Odstop od naročila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena tega zakona, razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

  • Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
  • Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, prodajalec predlaga kupcu, da vrnjenemu blagu predloži tudi obvestilo o odstopu
  • Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini.
  • V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.
  • V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

 

Odgovornost

Spletna trgovina gnetko.si je mesto, kjer najdete naravni doma narejeni plastelin. Plastelin je modelirna masa, katero lahko otroci gnetejo in oblikujejo. Namenjen je tudi mlajšim otrokom. Narejen je izključno iz naravnih sestavin, ki so užitne, tako da otroku ne morejo škoditi. Je zelo mehak in ima dolgi rok trajanja, če ga hranite primerno zaprtega. Lahko ga naredimo v mnogo različnih barvah in verzijah pakiranja. Vsebuje pšenično moko, sol, vodo, olje, citronsko kislino, jedilno barvo in eterično olje. Je zelo slan, da otrokom ni dobrega okusa. Na zraku se zmes po nekaj dnevih strdi. Končni izdelek je odvisen od starosti otroka in njegovih sposobnosti. Po končani igri zmes vedno pospravite v lončke, tako ostane dolgo časa mehki. Čiščenje: po koncu uporabe roke umijte z vodo in milom. Iz predmetov odstranite odvečno zmes, počakajte da se posuši in spraskajte. 


Opozorilo! Ni primerno za otroke, mlajše od 24 mesecev. Nevarnost zadušitve zaradi majhnih delcev, ki jih lahko pogoltnejo ali vdihnejo! Vsebuje gluten! Igračo se uporablja samo pod nadzorom odrasle osebe. Zmes ni namenjena za zaužitje, samo za igranje in oblikovanje.

Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

Pritožbe, reklamacije in izvensodno reševanje potrošniških sporov

Gnetko.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.

primeru pritožb, sporov ali težav, naj se kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@gnetko.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let, od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • Če o napaki obvesti prodajalca v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Kupec mora natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

 

Pogoji poslovanja veljajo od 20.11.2019 do preklica.

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini! 🙂